Kies een categorie

Veelgestelde vragen over de Member Club

Member Club

Welke voordelen heb ik als Member?

Als Member profiteer je van de volgende voordelen:

  • €10 welkomstkorting. Omdat wij blij zijn met jou als Member ontvang je €10 korting op je eerstvolgende aankoop bij een besteding vanaf € 50,-.
  • Punten sparen voor shoptegoed. 1 euro = 1 Member Point. Bij 250 Member Points ontvang je €10,- shoptegoed bij besteding vanaf € 50. Als je Member wordt ontvang je alvast 50 Member Points.
  • Verjaardagscadeau. €10,- of 20% korting om een verjaardag outfit te kopen.
  • Exclusieve kortingen. Tijdens onze Member events krijg jij als Member maar liefst €10,- of 20% korting op de hele collectie.

Deelname aan de Member Club is gratis!

Hoe word ik Member?

Je wordt Member door je gegevens in te vullen op msmode.be/login. Hier kun je een account aanmaken. Ook kun je terecht in onze filialen, waar een winkelmedewerker voor je klaar staat. Wanneer dit gelukt is, krijg je een bevestigingsmail. Alleen als je deze mail bevestigt, ontvang je je digitale Member Card, de €10,- welkomstkorting en de 50 Member points.

Sla je Member Card nummer op in je telefoon zodat je deze altijd bij je hebt en vergeet niet ingelogd te blijven op onze website om te genieten van jouw voordelen als Member.

Waarom ontvang ik een digitale Member card?

Zo heb je hem altijd bij de hand! Sla je Member Card nummer op in je telefoon zodat je deze altijd bij je hebt. In de winkel kan de winkelmedewerker jouw account opzoeken door middel van je naam, achternaam en/of e-mailadres. Je kunt echter ook je digitale Member Card laten scannen.

Waar vind ik een overzicht van mijn persoonlijke Member vouchers?

Als je recht hebt op een persoonlijke Member voucher, laten we dit je per e-mail weten. Daarnaast vind je een actueel overzicht van jouw persoonlijke Member Vouchers op de ‘Memberdeals’-pagina in je Member Account.

Waar vind ik een overzicht van mijn gespaarde Member points?

Een actueel overzicht van de door jouw gespaarde Member Points kun je vinden op de “Mijn Account”-pagina in je Member Account. Hoe verzilver ik mijn persoonlijke Member vouchers?

Hoe verzilver ik mijn persoonlijke Member vouchers?

Jouw persoonlijke Member Vouchers kun je online en in onze filialen verzilveren.

Doe je een aankoop in onze webshop, zorg dat je ingelogd bent als Member. Jouw persoonlijke vouchers staan voor je klaar in de winkelmand, deze kun je direct inwisselen.

Doe je een aankoop in onze winkel, laat jouw digitale Member Card scannen of vraag aan de winkelmedewerker of jouw Member Account opgezocht kan worden. De winkelmedewerker kan dan direct zien welke persoonlijke vouchers jij hebt. Samen kunnen jullie dan besluiten welke voucher(s) er worden ingezet.

Wat gebeurt er als ik product(en) retour stuur?

De voucher wordt gelijkmatig met elk item van je aankoop verrekend, niet met het totaalbedrag. Als je iets retourneert, ontvang je een terugbetaling voor het bedrag dat je voor elk afzonderlijk item hebt betaald.

Ik ben jarig geweest, maar ik heb geen verjaardagscadeau ontvangen?

Wat vervelend dat je geen verjaardagscadeau hebt ontvangen. Het kan zijn dat je bij inschrijving niet hebt ingevuld wanneer je jarig bent. Doe dit alsnog door in te loggen op je Member Account en je gegevens te wijzigen op de ‘Mijn Account’-pagina. Ook kun je in de winkel je verjaardag aan de winkelmedewerker doorgeven. Volgend jaar ontvang je dan zeker je cadeau.

Omdat wij begrijpen dat je je cadeau ook dit jaar nog wilt ontvangen, willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00-20.00 uur bereikbaar via onze klantenservice pagina.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Hier staan de Algemene Voorwaarden van de Member Club.



Geen antwoord gevonden op je vraag?

Chat met ons

Antwoord binnen circa 2 minuten.

Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur

Mail ons

Antwoord binnen één dag



Stuur mail

Stuur ons op Facebook

Antwoord binnen één dag



Stuur bericht



Nog steeds geen antwoord gevonden?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur ook telefonisch bereikbaar via 033313387.



Chat met ons

Antwoord binnen circa 2 minuten.

Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur

Mail ons

Antwoord binnen één dag



Stuur mail

Stuur ons op facebook

Antwoord binnen één dag



Stuur bericht

Nog steeds geen antwoord gevonden?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur ook telefonisch bereikbaar via 033313387.