Corona maatregelen - Let's stay healthy

Openingstijden van onze winkels

Het actuele overzicht van de openingstijden van winkels is hier te vinden. De veiligheid van onze medewerkers en onze klanten staat voorop, daarom treffen wij gepaste maatregelen in al onze winkels.

Klantenservice

Let op: Het is momenteel drukker dan normaal. Daardoor kan het langer duren voordat je een reactie ontvangt vanuit de klantenservice. Sorry daarvoor. Voor de meest gestelde vragen verwijzen we u graag naar onze veelgestelde vragen rondom COVID-19.


We willen jou bedanken voor je vertrouwen, ook in deze tijd. Laten we extra goed op elkaar passen en helpen waar nodig.

Take care, stay safe and let’s keep in touch!

MS Mode



Veelgestelde vragen rondom COVID-19

Heeft u een vraag over de retour verwerking van uw pakket?

Retouren worden binnen veertien werkdagen na retourzending, verwerkt en verrekend. Soms worden retouren in gedeeltes verwerkt. Heeft u veertien werkdagen na de datum van retour verzending nog niet alle geretourneerde artikelen vergoed gekregen? Stuurt u ons dan een e-mail o.v.v. uw ordernummer en de geretourneerde artikelen naar: klantenservice.be@msmode.com

Wilt u uw order annuleren of aanpassen?

Helaas is annuleren of aanpassen onmogelijk, we hebben een gesloten systeem dat dit niet toelaat. U kunt het pakket retourneren.

Heeft u geen orderbevestiging ontvangen via e-mail?

Bij sommige mail providers komen onze mails niet altijd goed binnen. De ene mail komt in de inbox, de ander in de spam, en soms komt een mail helemaal niet binnen. Dit kan onvoorspelbaar en lastig zijn. Vooral bij Hotmail, Outlook, Live en MSN gebeurt dit op het moment vaak. Bij Gmail komt onze mail regelmatig in de Reclame box. Checkt u uw spam, reclame en inbox. De order is wel zichtbaar in uw account.

Wilt u graag iets ruilen?

In de webshop is ruilen niet mogelijk. Dit kan enkel in onze fysieke winkels. Wilt u iets wat ongedragen is met de labels er nog aan, en wat binnen de retourtermijn valt, ruilen via de webshop? Stuurt u dan het artikel terug volgens de instructies op het retourformulier. Het bedrag wordt teruggeboekt via de gekozen betaalmethode. U kunt het artikel opnieuw bestellen. Zijn er nu andere acties of voorwaarden van toepassing op hetzelfde artikel? Helaas verrekenen wij geen acties of kortingen achteraf. Bij twijfel kun u daarom beter verschillende maten bestellen en retourneren wat niet past.

Heeft u een vraag over kortingen, acties of het aanpassen van de reeds ontvangen korting?

Wij verrekenen kortingen en acties niet achteraf. Het is voor ons niet mogelijk kortingen en acties achteraf te verrekenen of aan te passen.

Retourneert u iets uit een actie? In de meeste gevallen wordt de totale genoten korting door ons systeem automatisch over de artikelen verdeeld. Wanneer een artikel terugkomt, behoudt u dan op de overige artikelen nog een deel van de gesplitste korting.

Lukt het niet uw verjaardagscode te gebruiken?

Uw verjaardagscode kan niet gebruikt worden in combinatie met andere acties en kortingen.

Heeft u een kwaliteitsklacht over een artikel dat u heeft besteld in de webshop?

Vervelend dat u niet tevreden bent over een artikel uit de webshop. Stuurt u ons a.u.b. een e-mail met een korte uitleg, uw ordernummer en enkele duidelijke foto’s waarop we de schade kunnen zien. Stuurt deze mail naar klantenservice.be@msmode.com.

Wilt u iets wijzigen in uw Member Account?

Wilt u iets aanpassen, wijzigen of heeft u vragen over uw Member Account, schrijft u ons dan een e-mail naar klantenservice.be@msmode.com.





Antwoord binnen circa één werkdag



Maandag - vrijdag: 09:00 - 17:00 uur