Ruilen & retourneren

Bij MS Mode hebt u alles 14 dagen op zicht!

Bij MS Mode hebt u voor al uw bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.

Controleer direct na ontvangst van het artikel of het juiste artikel geleverd is en of het bovendien onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op om dit te melden. Indien de klacht gegrond is kunt u het artikel kosteloos retourneren en ontvangt u uiteraard uw geld terug.

Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling of een deel hiervan, dan kunt u het bestelde binnen de zichttermijn kosteloos retourneren. Ook actieartikelen en artikelen uit de SALE kunt u binnen de zichttermijn retourneren, tenzij anders vermeld bij de artikelinformatie op de website.

U bent vrij om artikelen te retourneren indien ze aan de volgende voorwaarden voldoen.

Wilt u uw bestelling of een deel hiervan retourneren, dan kan dit uitsluitend op de volgende manier:

  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen.
  • Voor zover mogelijk in de originele verpakking, inclusief de originele labels.
  • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding ziet MS Mode niet als gebruik).
  • Met bijgevoegd retourformulier inclusief ordernummer. U kunt eventueel gebruik maken van het formulier voor herroeping. Vult u wanneer u het retourformulier niet in uw bezit heeft vult u dan dit blanco retourformulierin.

In verband met hygiëne mag beenmode waarvan de verpakking is opengemaakt niet geretourneerd worden.

Wat is het retouradres?

Het retouradres dat duidelijk op de verpakking moet worden vermeld is:

MS Mode
Beiraweg 11
1047 HN Amsterdam
Nederland

Dit is een retouradres en kan niet gebruikt worden voor correspondentie. Voor correspondentie verzoeken wij u contact op te laten nemen met de klantenservice.

Hoe kan ik een of meerdere artikelen retourneren?

Nieuw: het is nu mogelijk om uw webshop bestelling te retourneren in onze winkels! Als u de artikelen besluit in de winkel te retourneren dan ontvangt u uiterlijk het totaalbedrag binnen 14 dagen terug via dezelfde betaalwijze als die u heeft gekozen tijdens het bestelproces. Het is niet mogelijk om cash geld te ontvangen.

DPD punt: u kunt een pakket ook retourneren via een DPD punt. Om te retourneren via een DPD punt: Ga voor het dichtstbijzijnde servicepunt naar DPD parcelshop.

U kunt zowel voor het retourneren als voor het afhalen van uw producten gebruik maken van een DPD punt. U kunt ervoor kiezen om uw bestelling zelf af te halen via een DPD punt. U krijgt de keuze uit diverse afhaalpunten waarvan de meeste zowel 's avonds als in het weekend geopend zijn.

Tijdens het afrekenproces kunt een keuze maken uit één van de DPD punten bij u in de buurt. Het is mogelijk om zelf een afhaalpunt te selecteren, zodat u bijvoorbeeld de bestelling in de buurt van uw werk kunt ophalen. Zodra de bestelling bij het door u geselecteerde DPD punt is aangekomen, ontvangt u een bericht van aankomst. Deze ontvangt u per email. Als u de bestelling heeft afgerond, is het niet meer mogelijk om het afhaalpunt te wijzigen.

Verzendkosten

Kosten voor thuislevering met DPD zijn €4,95.

U kunt er ook voor kiezen om de bestelling in de winkel te laten leveren. Uw bestelling ligt binnen 3 tot 5 werkdagen voor u klaar in de winkel. Levering naar de winkel is gratis.

Ik wil alle bestelde artikelen retourneren. Betaal ik dan wel de verzendkosten?

Retourneert u de gehele bestelling, dan brengt MS Mode wel verzendkosten in rekening voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en afleveren van uw bestelling. Dit geldt ook als u een deel van de bestelling retourneert.

Kan ik artikelen retourneren of ruilen in een MS Mode winkel?

Ja, het is mogelijk om uw webshop bestelling te ruilen dan wel te retourneren in de winkel.

Retourneren in de winkel: Als u de artikelen besluit te retourneren in de winkel, dan ontvangt u het totaalbedrag binnen 14 dagen terug via dezelfde betaalwijze als die u hebt gekozen tijdens het bestelproces.

Niet in de gelegenheid om naar de winkel te gaan? Indien u een artikel wilt ruilen in de webshop kunt u dit retour sturen en daarna de juiste maat/kleur opnieuw bestellen via de webshop. U betaalt dan opnieuw verzendkosten.

SAPPH Lingerie

Met betrekking tot ruilen & retourneren van Sapph lingerie hanteren wij de volgende voorwaarden:

Alleen ongedragen producten komen voor vergoeding in aanmerking. De lingerie dient met aangehecht(e) prijskaartje(s) in de originele verpakking retour gestuurd te worden naar MS Mode. Voor het retourneren van uw bestelling vragen wij u de originele doos te gebruiken om deuken in de BH-cups te voorkomen. Wanneer we artikelen beschadigd ontvangen, moeten wij de retouraanvraag afwijzen. Hebt u de oorspronkelijke besteldoos niet meer? Gebruik dan te allen tijde een stevige kartonnen doos.

Stuurt u een gedragen product terug of een product zonder aangehecht prijskaartje dan wordt het betaalde bedrag niet vergoed. In overleg met onze customer service kunt u het naar ons verzonden, gedragen of beschadigde product ophalen. Ruilen is via de webshop helaas niet mogelijk. Wilt u iets ruilen, dan adviseren wij u de betreffende aankoop retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Het is niet mogelijk om Sapph artikelen terug te brengen of te ruilen in een MS Mode winkel. De Sapph artikelen die gekocht zijn in de webshop van MS Mode kunnen alleen via DPD teruggestuurd worden naar MS Mode.